Tuesday, March 27, 2012

Στην αναζήτηση της ηδονής

Στην αναζήτηση της ηδονής:
Πρώτα απ' όλα καλώς σας βρήκα.

Με λένε Μάριο είμαι 20 ετών και αυτό είναι το πρώτο μου

thread στο φόρουμ.Εδώ και αρκετά χρόνια λόγω ατυχήματος

πάσχω από παραπληγία.Για αρκετό καιρό έκανα και σχέσεις

με κορίτσια από το σχολείο μου και αρκετά πράγματα.



Μετά από κάποια ηλικία όμως άρχισα να ενδιαφέρομαι ιδιαίτερα

για τρανσέξουαλ και συγκεκριμένα τις ενεργητικές.Αυτό

έγινε μετά από ένα βιντεάκι πορνό που είχα δει με μια

mistress που φόραγε strapon.Αμέσως ένιωσα κάτι να αλλάζει

μέσα μου και άρχισα να ψάχνω και βίντεο ή πληροφορίες

για top female ή τρανς.



Στη θέση του strapon όμως άρχισα να επιθυμώ κάτι πραγματικό

το οποίο θα έδινε ηδονή και στον ενεργητικό σύντροφο.Έτσι

άρχισα να προσπαθώ να βρω οτιδήποτε θα μπορούσε να με φέρει

σε επαφή με μια ενεργητική αφέντρα ή τρανς μέσω 'Ιντερνετ

για σχέση.



Στη θέση μου με την παραπληγία όμως αισθάνομαι πως οι επιλογές

μου περιορίζονται αισθητά καθώς δεν μπορώ να πάω οπουδήποτε

ή να γνωρίσω άτομα το ίδιο έυκολα με τους άλλους.Μια συμβουλή

σας ή κάτι που θα μπορούσε να με διευκολύνει στην κατάκτηση

της ηδονής θα ήταν πολύ χρήσιμο.

No comments:

Post a Comment